PFC: Síntesi del projecte

Com vaig comentar al principi del trimestre, calia fer una reflexió de com podem desenvolupar la competència cultural i artística o la creativitat en les diferents àrees del currículum. Hi ha companys que ja m'han presentat la seua reflexió. M'agradaria que, a poc a poc, m'entregareu el treball.
Per aquelles persones que van un poc perdudes, els deixe un guió com exemple.
A més, m'encarregaré de fer un recull de totes les activitats que hem fet a l'escola on hem treballat la competència cultural: La castanyera, el dia de la Pau, el dia del llibre, el dia de les matemàtiques,etc...
També m'agradaria indicar que em falta arreplegar els projectes de 1r i 2n cicle. En quan tingueu un moment me'ls doneu.
Moltes gràcies a tot i totes per el vostre esfoç i paciència.

guio projecte